Schoonmaak… stof tot nadenken…

Medewerkers voelen zich prettig in een schone omgeving. Onderzoek toont aan dat een schone omgeving de arbeidsproductiviteit van uw mensen op peil houdt. Bovendien is de luchtkwaliteit van de ruimte vele malen beter als u deze geregeld laat reinigen en schoonmaken. Goed schoonmaakonderhoud is dus als het ware van levensbelang.

 

Stofmijt en andere bacteriën die het binnenklimaat nadelig beïnvloeden, krijgen zo geen kans.

Echter… de invulling van het schoonmaakonderhoud (interieuronderhoud) is voor elke opdrachtgever anders. Waar de één veel waarde hecht aan het dagelijks legen van de prullenbakken, geeft de ander de voorkeur aan het regelmatig afnemen van de bureaus. In een eerste gesprek proberen we daarom zo goed mogelijk te achterhalen wat uw eisen en wensen zijn. De volgende onderwerpen komen in dit gesprek aan bod:

  • Uw wensen ten aanzien van de uitstraling van uw gebouw
  • Bezettingsgraad van uw pand
  • Vervuilende omstandigheden
  • Werktijden:  voorkeur voor dagschoonmaak of juist niet
  • Extra wensen zoals bijvoorbeeld het distribueren van sanitaire voorzieningen
  • Budget

Ook informeren wij u in dit gesprek graag over de verschillende contractvormen. Denk aan een uitvoeringscontract, waarbij wij volgens een vastgestelde planning een dagelijks programma afwerken. Of een resultaatgericht contract, waarbij onze medewerkers iedere dag alle onderdelen nalopen, maar alleen dat schoonmaken wat in de beleving van uw collega’s vuil is. Er zijn veel mogelijkheden als het gaat om methodieken en/of frekwenties. Wij stemmen dit graag met u af.

 

Contact opnemen om nader kennis te maken of om een offerte aan te vragen?

Zelf een afspraak inplannen?

 

Call Now Button